fan fan fan !!!

Varför ska allt vara så jobbigt i livet ???

Först började rickard att tro att jag var någon jävla slav till honom skulle göra allt till honom han sa jag gjorde ändå inget på dagarna !

till slut blev jag så trött på det att jag flydde hemma i från palla inte ta mer skit :(

sen fick jag veta efter ett tag att han hade hotat en av mina vänner , att han skulle skjuta ihjäl henne och han ringer och
hotar henne hela tiden mm

sen har han mage och ringa mig och lossas som ingenting har hänt det är sjukt !

han sa att han och mamma saknade mig hemma det var så tomt , men när jag är hemma är man ju bara ivägen och pallar inte ta mer skit från honom , jag kunde inte komma och gå som jag ville det var inget jävla hotell sa han , nä men för han är det nog det !

för det var alltid jag som sprang och plockade efter honom så jävla trött på denna jävla skiten nu!

Sen var han så "stolt" för att ja hade fått jobb vilket jävla skit snack ...

sån jävla dubbel moral han har... usch säger jag bara

Vad är detta för jävla liv man lever ....USCH

Kommentarer
Postat av: Andreas Dea

Det är inte ditt fel att livet är så orättvist.

Det är id...na omkring dig som förstör.

2009-06-07 @ 22:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0