varför ska man må så här !

varför ska man behöva må så här !
det har alltid varit så är enda sen jag var liten ..
Orätvisa !
mamma säger man inte ska göra skillnad på barn!
för det sa hon att mormor, gamla mormor gjorde mellan mig och Alex!
Men det var väl för det var jag som fick mer än alex men när det gäller mamma är det
tvärt om , men hon vill väl inte se sanningen att hon gör samma sak alex har alltid betytt
mer än vad jag har gjort någonsin,
Alex får får och får ,,, vad får jag Inte mkt
Han behöver aldrig göra nått , men han är åndå så jävla duktig ...
Men jag ska göra och göra saker hela tiden men vad får jag inte ens så mycker som ett tack
kallar man det rättvist ?
Men det är kanske för jag inte har en pappa så ska man bli behandlad så ...
Så jävla hopplöst ...
Men det är väl typ vad man är värd
INTE ETT SKIT

Trött på allt nu...

Sen min troligt visa pappa hör inte av sig fast jag har skickat brev till honom , vill ju veta vem ens pappa
är men det är väl inte heller meningen ?
Får väl anlita en advokat så man kan få ett DNA-TEST gjort för han verkar ju inte vilja föra det
själv ....

Hela mitt liv är Kaos men det är kanske det som är meningen man är väl inte värd mer än så i detta jävla livet ...
Man märker ju att man inte är värd något inte ett öre ens !

Allt känns så jävla hopplöst ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0