och Igen!

jaha det dax igen , mamma sa till min bror att hon skulle jobba precis som hon
försökte slå i mig men så är ju tyvärr inte fallet.
Hon skulle träffa Rickard Igen , hmm
Hon verkar ju inte ha lärt sig något sen i sommras
Hon verkar inte bry sig om hur jag och alex känner det .
Men blir hon tillsammans med honom igen kommer hon ju att
mista både mig och alex men det verkar hon ju inte inse
Han är väl viktigare för henne än vad vi Hennes barn är
Fattar bara inte vad hon tänker med....
Hon var ju så rädd då att paul skulle ta alex från henne
men det är ju samma risk nu men det verkar hon inte
inse tyvärr ....

VAKNA FÖR FAN UPP MAMMA INNAN DU KOMMER ATT ÅNGRA DIG!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0