kanske dax att uppdatera !

ja det är kanske dax att skriva lite här igen jag vet ju att det är folk som har sagt till mig att jag ska skriva i min blogg för det var ett tag sen jag skrev nu men så är det ibland har man bara inte tid att skriva , det är ju en del som man har gjort dom senaste veckorna det blir ju bara så ibland eller hur ? haha , men men så är det !

ja vad har hänt sen jag skrev här sist ,
ja jag skrv ju att en polare fixade att jag och hon skulle träffa vars en kille så blev det med eller ja nästan bara den ena kom till henne den jag skulle träffa det blev en del mys med honom mm den dagen vi träffades sen  blev vi tillsammans så nu är jag tillsammans med chrille hehe , men jag tyckte synd om min vän för den killen hon skulle träffa dök ju aldrig upp så hon kände sig mer eller mindre som det 3:e hjulet det var inte rikigt meningen det skulle bli så heller ju men men så blev det iaf ...


just nu ligger jag i min säng med datan och är väligt orolig och nervös för en sak , måste fixa det i morgon med tur man har dig Sanne att du följer med mig annars vet jag inte vad jag hade gjort för är väldigt nervös har inte sovit så bra pga detta men tur du följer med i morgon tack gumman för du gör det älskar dig <3




Kommentarer
Postat av: Anonym

glad för din skull gumman att du träffa han..saknar dig

2009-01-27 @ 18:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0