Vill ju veta !

Det man vill veta är ju vem ens pappa är men det vet inte jag! hemst men sant

men den personen ja växt up och trott har varit min pappa är ju troligtvis inte det ens för det finns inte en ämda likhet mellan oss
!


Därför har jag skrivit till stefan för några månader sen han har läst det men han kunde inte ens svara mig , men nu har jag skrivit ett brev till hans mamma Astrid som kanske är min "farmor" så får man se om hon kan prata med honom och få honom att ta ett faderskapstest ..
Det är ju allt jag vill, jag vill veta vem som är min pappa jag vill ha det svart på vitt Om det är Stefan Eller Christian som är min pappa!!!


VEM TROR NI DET ÄR???


STEFANCHRISTIAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0