hur kan man ?

Hur kan man behandla en "vän" så?


hur kan man behandla en vän så?
En som du säger är din bästa vän?

du vill man ska vara där för dig när du behöver en att man ska lyssna på dina problem , men när det blir tvärt om så skiter du mest i vilket

Det kan man inte direkt kalla en Vän !
För en vän ställer upp i ur och skur
finns alltid där för en och du finns där för denna personen !

Hur kan man bara vända ryggen till och ändå tror allt är som vanligt att man inte gjort något fel?
tro att man fortfarande ska finnas när du får problem igen!
det finns en viss gräns och den har du trampat över !
Och du kommer med dåliga ursäkter och ljuger gång på gång men iser inte själv hur mycket du sviker en ,
och tror fortfarande du inte gjort något fel !

DAX ATT VAKNA !

Du är fan 20 snart 21 år gammal börja fatta detta innan du misster alla dina vänner!
du har gjort så här mot mig nu många gånger och vi har känta varandra i 7 år men tydligen är inte dessa
7åren någoting värt för dig !
Hade de varit det så hade du aldrig behandlat en på detta viset !
Men dina " nya vänner" betyder ju allt för dig

och du behandlar dina "gammla vänner" som skit men det är väl det du vill tydligen '

hoppas du mår bra av det iaf !
du kanske fattar vad man menar en dag
Men då är det kanske försent !


Kommentarer
Postat av: ***

du tror inte jag bryr mig.. du finns ju inte alltid för mig innan iheller.. du blev ofta sur såfort man inte kunde vara med dig...

men du fattar ju inte hur man har det i mitt förhållandet med allt bråk...

försök se det från min vinkel oxå då...

och du.. varför skall du blanda in dem i detta..

2008-11-24 @ 19:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0