vilken pappa va?

ja jag har ju länge undrat vem som är min pappa vad tror ni?

stefan Rasmusson !


eller


christian edenheim???

CHristian har ju varit min "pappa" i alla år men skriver man så här för man inte kan komma till honom när han fyller år???



Det ær så jævla synd før Lindstrøm dem gør aldrig någon något !!! Tror du verkligen att såkallade myndigheterne hær inte kræver pengar av mig din jævla idiot jag har betalt sen jag kom hit men det borde du jo kunna se nær du har gått in i mina personliga papper utan lov av mig!! Du och din mor ær jo van till att få betalt, men nu er det jo ingen som varken kan eller vill betala før er !!! Det Ronnie gjorde att sa till din mamma att der inte fanns några pengar till hennne ja det var hans rætt!!!!! Tycker inte du att du skall stryka Edenheim till efter namn? før en Edenheim blir du aldrig och aldrig i nærheten av den nej du er en fucking falsk Lindstrøm varfør tror du att din mor alltid har problem med killarna??? før hon ær så falsk som hon er!!!!Och du liknar henne desværre!!! Och flicka lilla stå inte och spela smart mot mig jag kan vara mycket trevlig men kan bli både spydig och trekantig!!!! Ta før fan och få ett jobb din late jævel Tja men jag prøvade bara att få kontakt med dig tråkigt att du er så stor i truten men det kommer du inte långt med hær i livet, tro mig!!!!!!!!! så du kan gøra vad fan du vill men mig styr du inte snorunge!!!! Ha det så jævligt med era problem med pengar och karlar skit støvlar med vænlig hælsning en riktig EDENHEIM

finns det någon människa som man kan lita på????

INTE MIN SÅ KALLADE PAPPA IAF

Kommentarer
Postat av: dea_j

OJOJ Så kallar man inte folk i sin närhet. Och absolut inte inom familjen

2008-07-30 @ 23:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0